Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

En vecka sen sist

Av Sandra - 5 oktober 2008 23:59

En vecka sen (lite drygt) sen jag skrev sist.

Har hänt en del och det har inte hänt nåt...

Kan ju börja med att säga att det inte blev någon utställning för oss i lördags:-(
Fick ytterligare ett gallstensanfall i fredags och jag var knappt på benen på hela dagen. Verkligen tråkigt, såg fram emot att ställa mina små grisar ju.

Har haft tre anfall nu på fyra dagar och det känns nästan som om ett nytt är på G nu, ska strax lägga mig, hoppas verkligen jag slipper inatt.

Ska på ultraljud på tisdagmorgon (7:20, jag som brukar sova då|-)), jag hoppas verkligen att de hitar stenar i gallblåsan, vet inte vad jag gör annars:-s


Aztrid är gått ner i vikt så  hon har fått börja med fortimell, går jätebra, hon tycker det är så gott så:-) Sliter åt sig sprutan, jag får lita loss den från henne för att fylla den så det bådar gott iaf. Äter sina grönsaker (iaf persiljan och paprikan) med god aptit också. Håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra!


Lilla Wera har ökat massor i vikt, hela 71 gram sen i söndags! Väger nu 431 gram:-) Lägger upp en bild på henne när hon ligger i korgen, gosar och smaskar gurka:-) Bilden är iofs någa dagar gammal men hon är söt iaf:-P

Underbart trevlig är hon också, jättelätt att ta ut och så gosig när hon är ute, lägger sig tillrätta och pratar. Pussas en del gör hon med:-)

Wera

Nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa i säng så jag kommer upp i tid imorgon så jag kan lägga mig i tid så jag ine stänger av klokan och inte kommer upp på tisdag, hade inte varit så bra:-P


Go' natt!



 
 
Ingen bild

Camilla

6 oktober 2008 00:50

Vad bra att lilla Wera går upp i vikt. :)
Tråkigt att du inte kunde gå på utställningen, hade varit roligt att höra vad du skulle fått för kritik.

 
Sandra

Sandra

14 oktober 2008 17:36

Ja, hon ökar kanonbra det lilla grynet:-)
Tycker jag med, men inte så mycket att göra åt det, får ta nya tag till Hässleholm den 22 november:-P

http://www.sweetdreams.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 augusti 2009 13:20

Nu är det inte roligt att ha marsvin:-( Den 3 augusti lämnade Wera mig, dräktig i vecka åtta.Har ingen aning om vad som hände med henne, vid 22-tiden när de fick kvällsmat var hon pigg och glad som vanligt, åt glatt av både paprikan och persiljan och...

Av Sandra - 28 juli 2009 23:06

Precis som rubriken säger, idag fyller älskade favvis-Kevin (Brightly's Dirty-Dancing) hela 9 år.   Det är inte riktigt klokt hur fort tiden går, käns nästan som om det vore igår hans uppfödare ringde och berättade att valparna var födda samtidig...

Av Sandra - 23 juli 2009 03:13

Idag städade jag till marsvinen, är så skönt när det är gjort. Junior, som fått bo själv i en dryg vecka på grund av ett skadat ben som gjorde att han inte kunde stödja på det vilket resulterade att de andra hanarna mobbade honom totalt, mår mycket b...

Av Sandra - 21 juli 2009 20:09

Kan gissa att du är endera när du kollar in här nu och jag faktiskt har skrivit ett nytt inlägg. Har jag rätt? Här har det hänt en hel del sen den 15 november, tänker dock inte berätta allt utan tar det som jag tror är mest intressant. Julen var bra ...

Av Sandra - 15 november 2008 01:30

Ja, som ni säkert själva räknat ut så kan jag inte komma på någon bra rubrik på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det är ganska länge sen jag skrev så det kändes som om det skulle vara dags igen:-)   Idag (eller rätttare sa...

Ovido - Quiz & Flashcards