Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Vad ska man säga?

Av Sandra - 24 oktober 2008 15:15

Kan väl börja med en kort redovisning hur det går med bebisarna.

Alla lever fortfarande, samtliga utom den lilla black/golden/white honan har vänt och ökar i vikt ganska bra (lill-tjejen tappar fortfarande så hon får fortimell) lemonagouti/cream honan har lyckats passera sin födelsevikt, så duktig så:-)

Alla bebisrna är iaf pigga och Aztrid är jätteduktig med dem, min fina lilla flicka:-)


Var hos distriktssköterskan idag igen för att hon skulle kolla mina så, de var jättefina sa hon och läkningen var bra, känns kanon:-)


Fick även reda på att min farmor dog vid 2:15 i natt, var väl ganska väntat men ändå lite av en chock. Hon var bara drygt 73 år men hon var ganska sjuk.


Tänker inte säga mer om detta för tillfället, återkommer kanske senare.

 
 
Anna

Anna

24 oktober 2008 17:24

Kram!

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

24 oktober 2008 18:56

Tack Anna!
Kram själv:-)

http://www.sweetdreams.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 augusti 2009 13:20

Nu är det inte roligt att ha marsvin:-( Den 3 augusti lämnade Wera mig, dräktig i vecka åtta.Har ingen aning om vad som hände med henne, vid 22-tiden när de fick kvällsmat var hon pigg och glad som vanligt, åt glatt av både paprikan och persiljan och...

Av Sandra - 28 juli 2009 23:06

Precis som rubriken säger, idag fyller älskade favvis-Kevin (Brightly's Dirty-Dancing) hela 9 år.   Det är inte riktigt klokt hur fort tiden går, käns nästan som om det vore igår hans uppfödare ringde och berättade att valparna var födda samtidig...

Av Sandra - 23 juli 2009 03:13

Idag städade jag till marsvinen, är så skönt när det är gjort. Junior, som fått bo själv i en dryg vecka på grund av ett skadat ben som gjorde att han inte kunde stödja på det vilket resulterade att de andra hanarna mobbade honom totalt, mår mycket b...

Av Sandra - 21 juli 2009 20:09

Kan gissa att du är endera när du kollar in här nu och jag faktiskt har skrivit ett nytt inlägg. Har jag rätt? Här har det hänt en hel del sen den 15 november, tänker dock inte berätta allt utan tar det som jag tror är mest intressant. Julen var bra ...

Av Sandra - 15 november 2008 01:30

Ja, som ni säkert själva räknat ut så kan jag inte komma på någon bra rubrik på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det är ganska länge sen jag skrev så det kändes som om det skulle vara dags igen:-)   Idag (eller rätttare sa...

Ovido - Quiz & Flashcards