Direktlänk till inlägg 15 november 2008

Förslag på bra rubrik mottages tacksamt!

Av Sandra - 15 november 2008 01:30

Ja, som ni säkert själva räknat ut så kan jag inte komma på någon bra rubrik på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det är ganska länge sen jag skrev så det kändes som om det skulle vara dags igen:-)


Idag (eller rätttare sagt igår) fyllde Emil & Aztrid ett år. Det skulle deras morfarsmormorsfar också gjort om han hade levt. Ja, inte fyllt ett utan han skulle blivit fem men han dog tyvärr för några månader sen:-(
Det är även en födelsedag de delar med bland andra Astrid Lindgren (de föddes på hennes 100-årsdag, därav namnen) samt Prins Charles av Storbritannien.


Jag tror att både Emil och Aztrid blev nöjd med sin födelsedag iaf.
De har fått renstädat i burarna, skålarna fulla med pellets, havre och solroskärnor (brukar vara sparsam med sånt i regel men bestämde mig för att skämma bort dem idag:-P) samt massor grönsaker. De fick vitkål, morötter, paprikor (två istället för normala en), persilja och gurka. Ligger fortfarande rejält med grönsaker kvar i burarna:-)


Tog kort idag, bland annat på Wera, hon är riktigt supersöt min snutta men tyvärr vill hon inte sitta still, finns ju sååå mycket att undersöka men här är en bild på henne iaf. Hon har ökar fint i vikt också, väger lite drygt 680 gram nu och kroppen känns fin tycker jag!:-)

Wera 081115


Imorgon kommer eventuellt min syster och systerdotter hit en liten stund, de skulle ändå in till stan på ett ärende så de tittar nog förbi på en kopp kaffe sa de:-D

Annars ska jag packa imorgon för på söndagmorgon åker jag och pappa upp till Hofors igen för närvara vid bouppteckningen och rensa i huset.


Sitter för tillfället och halvtittar på nån film som jag inte riktigt vet vad den handlar om. Visst låter det bra?


Har som jag sa innan inte så mycket att skriva. Men visst blev det ett långt inlägg om ingenting? Mina lärare har alltis sagt att jag är bra på att svamla på mycket om just ingenting, eller nästan ingenting iaf, det brukar ge bra betyg:-P


Ska nog ta och lägga mig snart, eller inte, det är ju så tråkigt att sova!


Ha det bra alla!

 
 
Wizy

Wizy

4 december 2008 18:58

Hej!
Tänkte bara hälsa att jag har länkat dig ifall du skulle vilja länka tillbaka ^^'

Flickorna mår bra, kram.
/Wizy

http://www.wizy.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

18 februari 2009 22:09

Rubrikförslag: "Hoppas att ni gillar det här inlägget väldigt mycket, för det är det sista på vääääldigt länge"? Fast det blir kanske lite långt.

Du har ju massor att berätta om. Jul. Nyår. Neon Tiger. Taboo. Ja och säkert mycket mer.

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 augusti 2009 13:20

Nu är det inte roligt att ha marsvin:-( Den 3 augusti lämnade Wera mig, dräktig i vecka åtta.Har ingen aning om vad som hände med henne, vid 22-tiden när de fick kvällsmat var hon pigg och glad som vanligt, åt glatt av både paprikan och persiljan och...

Av Sandra - 28 juli 2009 23:06

Precis som rubriken säger, idag fyller älskade favvis-Kevin (Brightly's Dirty-Dancing) hela 9 år.   Det är inte riktigt klokt hur fort tiden går, käns nästan som om det vore igår hans uppfödare ringde och berättade att valparna var födda samtidig...

Av Sandra - 23 juli 2009 03:13

Idag städade jag till marsvinen, är så skönt när det är gjort. Junior, som fått bo själv i en dryg vecka på grund av ett skadat ben som gjorde att han inte kunde stödja på det vilket resulterade att de andra hanarna mobbade honom totalt, mår mycket b...

Av Sandra - 21 juli 2009 20:09

Kan gissa att du är endera när du kollar in här nu och jag faktiskt har skrivit ett nytt inlägg. Har jag rätt? Här har det hänt en hel del sen den 15 november, tänker dock inte berätta allt utan tar det som jag tror är mest intressant. Julen var bra ...

Av Sandra - 11 november 2008 00:28

Precis som rubriken säger så tycker jag att det är skönt att vara hemma igen. Har iofs varit hemma sen natten mellan lördag och söndag, vi körde från farmors hus vid ungefär 16.30 och var hemma runt midnatt. Vi hittade ett fotoalbum som jag fått med ...

Ovido - Quiz & Flashcards