Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Kevin 9 år!

Av Sandra - 28 juli 2009 23:06

Precis som rubriken säger, idag fyller älskade favvis-Kevin (Brightly's Dirty-Dancing) hela 9 år.

 

Det är inte riktigt klokt hur fort tiden går, käns nästan som om det vore igår hans uppfödare ringde och berättade att valparna var födda samtidigt som det känns som en evghet sen. Tid är konstigt.


Passade självklart på att ta lite bilder på Kevin idag, både när han åt upp sin födelsedagspresent (en "godistuggis") samt när han låg på sitt favoritställe i trädgården. Tog en på honom framför en av blomkrukorna där ute också.

 


Med marsvinen är det som vanligt, i Weras mage sprallar det och Annie har inte blivit parad än.


Mina syskonbarn ska sova över här inatt, en kompis (A) också så vi har suttit och ätit godis samtidigt som vi sett på Bolt. Jättemysigt.
Barnen fick nog lite mycket godis, syrran sa bland annat att jag inte är riktigt sann, jag kan keva med edt, barnen blev glada:-D
De var ute till typ 21.30 och lekte med de andra barnen på gatan, de hade vattenballongskrig, superkul tyckte de, mindre kul tyckte jag somfick hjälpa dem att fylla och knyta ballongerna vilket även resulterade i att jag knäckte en av mina naglar:-(


Nu ska jag gå och bädda sängarna till barnen (ja, de är fortfarande uppe) och fixa mat till grisarna.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 augusti 2009 13:20

Nu är det inte roligt att ha marsvin:-( Den 3 augusti lämnade Wera mig, dräktig i vecka åtta.Har ingen aning om vad som hände med henne, vid 22-tiden när de fick kvällsmat var hon pigg och glad som vanligt, åt glatt av både paprikan och persiljan och...

Av Sandra - 23 juli 2009 03:13

Idag städade jag till marsvinen, är så skönt när det är gjort. Junior, som fått bo själv i en dryg vecka på grund av ett skadat ben som gjorde att han inte kunde stödja på det vilket resulterade att de andra hanarna mobbade honom totalt, mår mycket b...

Av Sandra - 21 juli 2009 20:09

Kan gissa att du är endera när du kollar in här nu och jag faktiskt har skrivit ett nytt inlägg. Har jag rätt? Här har det hänt en hel del sen den 15 november, tänker dock inte berätta allt utan tar det som jag tror är mest intressant. Julen var bra ...

Av Sandra - 15 november 2008 01:30

Ja, som ni säkert själva räknat ut så kan jag inte komma på någon bra rubrik på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det är ganska länge sen jag skrev så det kändes som om det skulle vara dags igen:-)   Idag (eller rätttare sa...

Av Sandra - 11 november 2008 00:28

Precis som rubriken säger så tycker jag att det är skönt att vara hemma igen. Har iofs varit hemma sen natten mellan lördag och söndag, vi körde från farmors hus vid ungefär 16.30 och var hemma runt midnatt. Vi hittade ett fotoalbum som jag fått med ...

Ovido - Quiz & Flashcards