Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Dålig, sämre, jag?

Av Sandra - 13 augusti 2008 01:09

Ja, det är iaf så det känns, jag är ju verklkligen helt kass på att blogga, fy skäms på mig!

Men jag har ett litet försvar, jag skrev ett långt inlägg förra veckan men det bara försvann:-( Det gjorde mig förbannad och jag kände inte för att skriva om det igen.


Här har inte hänt speciellt mycket heller under veckan.

Jag har inte märkt av minsta antydan till parning på Aztrid, de har ju gått tillsammans i nästan två veckor nu så jag tycker att det borde vara på G men Aztrid är bara så bitchig, tycker lite synd om Vidar men han tar det med ro, går och lägger sig i andra ändan av buren när Aztrid sätter igång. Tur att vi människor inte är lika tjuriga/bitchiga, fast det är vi kanske? Stackars karlar isf;-P


Transport för lilla Westa är fixad, hon kommer hem helgen den 27-28 september, är så glad och tacksam för att jag fått hjälp med att få hem henne, ser verkligen fram emot det. Tänker anmäla henne till utställningen i Landskrona veckan efter, var ju evigheter sen jag ställde släthår *haha* tur att jag har Anna nära till hands;-P

Jag tror att Agnez också får förlja med, blir ju lite trist att bara ställa en gris:-P


Ja, jag ska inte ens försöka göra ett försök att skriva vad som hänt under de här nästan två veckorna sen jag skrev sist, det är ingen idé:-)


Vill dock passa på att gratulera Agnez & Vidars söner som fyllde ett år den första augusti samt Loves kullbror som numer får titulera sig SuCH, snyggt jobbat Lena & Elliot!


Nu ska jag gå och borsta tände4rna och sen ska jag lägga mig i sängen och se lite på TV och tydligen gosa med Love, han ligger redan och väntar på sin "mamma":-)


Go' natt! 


Jag kopierade inlägget nu Anna så förhoppningsvis fungerar det nu!;-P

 
 
Anna

Anna

13 augusti 2008 20:49

hihi ;P

http://starlightsmarsvin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 5 augusti 2009 13:20

Nu är det inte roligt att ha marsvin:-( Den 3 augusti lämnade Wera mig, dräktig i vecka åtta.Har ingen aning om vad som hände med henne, vid 22-tiden när de fick kvällsmat var hon pigg och glad som vanligt, åt glatt av både paprikan och persiljan och...

Av Sandra - 28 juli 2009 23:06

Precis som rubriken säger, idag fyller älskade favvis-Kevin (Brightly's Dirty-Dancing) hela 9 år.   Det är inte riktigt klokt hur fort tiden går, käns nästan som om det vore igår hans uppfödare ringde och berättade att valparna var födda samtidig...

Av Sandra - 23 juli 2009 03:13

Idag städade jag till marsvinen, är så skönt när det är gjort. Junior, som fått bo själv i en dryg vecka på grund av ett skadat ben som gjorde att han inte kunde stödja på det vilket resulterade att de andra hanarna mobbade honom totalt, mår mycket b...

Av Sandra - 21 juli 2009 20:09

Kan gissa att du är endera när du kollar in här nu och jag faktiskt har skrivit ett nytt inlägg. Har jag rätt? Här har det hänt en hel del sen den 15 november, tänker dock inte berätta allt utan tar det som jag tror är mest intressant. Julen var bra ...

Av Sandra - 15 november 2008 01:30

Ja, som ni säkert själva räknat ut så kan jag inte komma på någon bra rubrik på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men det är ganska länge sen jag skrev så det kändes som om det skulle vara dags igen:-)   Idag (eller rätttare sa...

Ovido - Quiz & Flashcards